כיצד בוחרים חברה להרחקת יונים?

בחירת איש מקצוע שישים סוף לבעיה

היונים הן מטרד לא פשוט; הן מביאות עמן מזיקים, חושפות אותנו אל מחלות שונות, וצואתן לא רק שמהווה סכנה תברואתית, כי אם מסבה נזק עצום לרכוש.

כיום מרפרוף קל ברשת, ניתן למצוא מגוון רחב של חברות מקצועיות המציעות שירותי הרחקת יונים. נשאלת השאלה, כיצד בוחרים בחברה המקצועית שתעניק באמת ובתמים את הפתרון המלא לבעיה.

כולם ככולם זורקים הבטחות לאוויר, ומציגים את השיטות הבטוחות שבאמצעותן הם ימגרו את הבעיה אחת ולתמיד.

כאן בהדברות מוקד ארצי, אנו שמחים להביא לכם מספר טיפים בולטים המובאים בשיתוף עם המרכז לאיכות הסביבה, ובאמצעותם תוכלו לבחור בחברת הרחקת היונים באופן בטוח ונכון:

מידע המובא באתר

האם המידע הוא שיווקי הוא מידע מקצועי?

חברות רבות מבקשות לשווק את עצמן באופן מכירתי יותר מאשר אינפורמטיבי. מקולגות שאנו עובדים איתם, אנו ממליצים בחום על חברות המבקשות להביא ערך מוסף למבקרים באתריהן.

לעתים הרחקת יונים מתאפשרת באופן עצמאי, ובעיקר כאשר מדובר ביונים המבקרות לעתים תכופות באדנית שעל החלון.

טיפים כאלו המבקשים להעניק לכם את האפשרות לחסוך את כספיכם, מעידים רבות על איכותה של החברה ונכונותה לסייע ולא רק להעניק שירות בתשלום.

שיח ברשת

הקפידו לכתוב את שם החברה ולבחון באם ישנן ביקורות עליה ומהו אופי השיח הכללי.

מרבית חברות ההדברה והרחקת היונים, מתחזקות גם כרטיס גוגל עסקי ובו גולשים נוהגים לתת ביקורת על החברה ועל איכות השירות.

לעתים, ברישום שמה של חברת הרחקת היונים, תוכלו גם למצוא מידע חשוב: האם השם העלה תיק משפטי שיעיד על תביעה שהוגשה כנגד החברה? כאשר תוצאות החיפוש נקיות, תוכלו גם להזמין את השירות בלב נקי.

אחריות

שירות הרחקת יונים לרוב אמור להעניק את הפתרון באופן מידי או לאחר 2 מפגשים לכל היותר.

הרחקת יונים היא הרמטית ומונעת מבעד היונים להגיע אל האזורים המועדים לפורענות. כדי להבטיח את אמינותה של החברה, מרבית חברות הרחקת היונים מעניקות תעודת אחריות על המלאכה שבוצעה במסגרת הפרויקט.

הקפידו לבחור אך ורק בחברה המעניקה תעודת אחריות על מלאכתה, ובכך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים בטיב ואיכות השירות המוענקים לכם.

הזמינו הדברה

זמינות 24/7 למקרי חירום

לקוחות ממליצים

רותי. פ
רותי. פ
קרא עוד
באמצע הקיץ, בחודשים החמים ביותר, פתאום הופיעו לנו אינספור נמלים בבית. חגיגה שלמה. כשהבנו שאי אפשר להשתלט על המצב לבד, הזעקנו מדביר שהגיע במהרה, העניק שירות מצוין ובמחיר מעולה. תודה רבה על השירות.
אורלי. ב
אורלי. ב
קרא עוד
יש לנו סטודיו קטן וחמים בקיבוץ. עורכים שם חוגים ולפעמים גם הצגות. ידענו מדי פעם מתקפת חרקים לאור העובדה שאנחנו מוקפים בצמחייה, אך נחשים? זה כבר סיפור אחר. תודה לצוות המסור שגם דאג להרגיע אותנו עד להגעתו המהירה.
יורם. '
יורם. '
קרא עוד
מדי שנה אני מזמין את הדברות מוקד ארצי לחיטוי והדברת בניין המשרדים שבבעלותי. מרוצה בכל שנה מחדש.
הקודם
הבא

שירותי החברה