כל מה שאתם חייבים לדעת על ניקוי ספות

ניקוי ספות - כל מה שחשוב

אין מקום מרכזי יותר מהסלון של הבית. הרי שם הכול קורה. שם אתם יושבים עם החברים והילדים בשבתות, רואים טלוויזיה, מתעניינים זה בזה ולא פעם גם אוכלים את הארוחות המשפחתיות יחד. אז מה הפלא שהספות אצלכם בבית צברו לכלוך שלא נותן לכן מנוחה?

אתן לא צריכות להרגיש רע או אובססיביות במידה ואתן מוטרדות מהאופן בו הספות נראות. התחושה לגיטימית. הרי אנחנו יודעות כמה אנחנו אוהבות כשהכל נקי ומסודר, למה שבכל הנוגע לספות התחושות שלנו יהיו אחרות?

אם אתן רוצות טיפים קלים ופשוטים שיעזרו לכן להעלים כל כתם בקלות, המשיכו לקרוא!

כמה טיפים של אנשי מקצוע

כאשר את ניגשת לעשות ניקוי ספות אצלך בבית, בדרך כלל תגיעי עם שואב. גם אם הלכלוך על הספה לא בהכרח נוצר בגלל אבק. ישנם אינסוף סיבות לכתמים על הספות, למה שלא תטפלי בכל אחד באופן המתאים לו?

כתמים שנוצרו בגלל גוף

כתמי אצבעות, סימנים המעידים על ישיבתו של מי מהבאים על הספה ועוד, נקראים אצלנו 'כתמי גוף'. כאן מדובר בכתמים שזו לא בעיה להוריד. כי בדרך כלל הבד של הספה לא סופג את הכתם המדובר אל תוכו.

כל מה שאתם צריכים לעשות במקרה הזה הוא לייצר בלילה של מעט סודה לשתיה עם חצי דלי מים חמים, שימו קצת אבקת כביסה ושפשפו את האזורים הנגועים בעזרת מברשת בעדינות. זכרו כי שפשוף אגרסיבי עלול להביא להרס של הספה.

כתמי אוכל

אנחנו יודעים, אתן אמרתן לילדים ולבעל שאסור לאכול על הספה. אבל אנחנו גם יודעים שהם לא בדיוק הקשיבו. זה לא נעים, אבל לא דבר שאי אפשר לפתור.

חצי כוס חומץ לבן ושתי כפות מלח לימון יסירו גם את הכתם העקשן ביותר. אל תשכחו לייבש את האזור אותו ניקיתן בעזרת הפן וכבר קיבלתן ספה חדשה. מעכשיו אתן יכולות להגיד לילדים ולבעל שמעכשיו, באמת אתן לא מוכנות לסבול מי שיחליט לאכול על הספה.

אם אתן לא אוהבות את מה שאתן רואות אתן יכולות להחליט שזה הסוף

אין ספק כי שימוש בשירות של ניקוי ספות עלול להיראות מהצד כשירות שניתן לאנשים שיכולים ליהנות ממותרות. אבל, בעיננו, כל דבר שיגרום לך להרגיש טוב הוא לא מותרות. מותר לך, לאור העובדה שאת עובדת קשה כל כך, להיעזר באנשי מקצוע מנוסים שיהפכו את הספה שלך לכזו שתרצי לשבת עליה.  

את הרי שילמת על הספה הזו ממיטב כספך, למה שתעבירי ימים שלמים כשאת 'לא יכולה להסתכל עליה' מרוב שהיא מלוכלכת בעינייך?

שירות של ניקוי ספות נועד למקרים בהם את לא יכולה או לא רוצה להוריד את הכתמים המדוברים בעצמך. בדרך כלל ניקוי ספות יתאים עבור כתמים שנוצרו לפני זמן רב אבל לא רק. 

הזמינו הדברה

זמינות 24/7 למקרי חירום

לקוחות ממליצים

רותי. פ
רותי. פ
קרא עוד
באמצע הקיץ, בחודשים החמים ביותר, פתאום הופיעו לנו אינספור נמלים בבית. חגיגה שלמה. כשהבנו שאי אפשר להשתלט על המצב לבד, הזעקנו מדביר שהגיע במהרה, העניק שירות מצוין ובמחיר מעולה. תודה רבה על השירות.
אורלי. ב
אורלי. ב
קרא עוד
יש לנו סטודיו קטן וחמים בקיבוץ. עורכים שם חוגים ולפעמים גם הצגות. ידענו מדי פעם מתקפת חרקים לאור העובדה שאנחנו מוקפים בצמחייה, אך נחשים? זה כבר סיפור אחר. תודה לצוות המסור שגם דאג להרגיע אותנו עד להגעתו המהירה.
יורם. '
יורם. '
קרא עוד
מדי שנה אני מזמין את הדברות מוקד ארצי לחיטוי והדברת בניין המשרדים שבבעלותי. מרוצה בכל שנה מחדש.
הקודם
הבא

שירותי החברה