קטלן יתושים לגינה

אחת ההנאות הגדולות של מי שגר בבית פרטי או בדירת גן, היא לצאת לגינה וליהנות מהרוגע ומהשלווה. הבעיה היא שלא אחת היתושים מפריעים מאד ולכן קשה ליהנות מהגינה הפסטורלית. 

הצבה של קטלן יתושים לגינה

הפתרון למכה של היתושים והמעופפים האחרים שמסתובבים שוב ושוב בגינה, עושים רעש ובעיקר עוקצים, היא הנחה של קטלן יתושים לגינה אשר לנוכח העבודה האיכותית שהוא מבצע, מי שיושב בגינה נהנה מהשקט כיוון שאין יתושים בכל הסביבה.

כאשר מדובר בשטחים נרחבים, יש צורך להציב כמה קטלנים וכך כל אחד מהם פועל בחלק אחר של הגינה ויחד הם משיגים שליטה מלאה מול כל החרקים הלא נעימים שמבקרים במקום. 

הנראות של קוטל היתושים

מדובר במכשיר מתוחכם אשר פועל בטכנולוגיה מתקדמת. יש בו מסנן ותאורה אולטרה סגולית אשר מפתה את היתושים ואת המעופפים האחרים להתקרב למכשיר הקטלני. ברגע שהם מתקרבים למכשיר הם נשאבים פנימה ונשרפים. מי שיושב ליד המכשיר אינו שומע את כל מה שקורה בפנים, אין רעשים לא נעימים או ריחות דוחים עקב הפעילות הזו של הכחדת היתושים.

מדובר במכשיר בעל אפקטיביות שהיא יוצאת דופן וזאת להבדיל מהמכשירים האחרים שקיימים בשוק. בעיקר לנוכח העובדה שאין רעשים ברגע שהיתוש מתחשמל ואין ריחות לוואי, כיוון שמדובר בנושאים שהם מאד לא נעימים לדיירי הבית היושבים בסמוך למכשיר זה. 

אמצעים נוספים להרחקת היתושים

מעבר לאופציה של קטלן יתושים לגינה, כדאי לגדל בגינה גם צמחי תבליו ספציפיים שיש להם ריח חריף. היתושים נרתעים מהריחות הללו ולכן במקרים רבים הם מתרחקים מגינה זו. התבלינים הם עשב לימון, תימין, נענע, בזיליקום, לבנדר, מליסה ועוד. 

בתוך הבית כדאי להפעיל קוטלי חרקים במיקומים שונים כמו בחדרי הילדים ובחדר השינה. כמו כן לעטוף את מיטת התינוק באופציה של כילה מרושתת עם חורים קטנטנים וזאת כדי שאף יתוש לא יצליח לחדור פנימה. במקרים שבהם היתושים מצליחים לעקוץ הם מבצעים כמה עקיצות על הרגליים או על הידיים בעיקר של ילדים קטנים והדבר הופך לפעמים לאלרגיה, או לפצעים אשר קשה להיפטר מהם. 

יתושים בשטחים ציבוריים

בימי הקיץ יש בדרך כלל יתושים אשר מתרבים במהירות בשלוליות בשטחים ציבוריים ולכן חשוב לתאם עם נציגי העירייה הדברה במקום זה בהקדם. אם מדובר בגינה פרטית, כדאי לעצור את ההשקיה לימים בודדים או לתת כמות מדידה של מים, כדי שלא יצטברו שלוליות.

הזמינו הדברה

זמינות 24/7 למקרי חירום

לקוחות ממליצים

רותי. פ
רותי. פ
קרא עוד
באמצע הקיץ, בחודשים החמים ביותר, פתאום הופיעו לנו אינספור נמלים בבית. חגיגה שלמה. כשהבנו שאי אפשר להשתלט על המצב לבד, הזעקנו מדביר שהגיע במהרה, העניק שירות מצוין ובמחיר מעולה. תודה רבה על השירות.
אורלי. ב
אורלי. ב
קרא עוד
יש לנו סטודיו קטן וחמים בקיבוץ. עורכים שם חוגים ולפעמים גם הצגות. ידענו מדי פעם מתקפת חרקים לאור העובדה שאנחנו מוקפים בצמחייה, אך נחשים? זה כבר סיפור אחר. תודה לצוות המסור שגם דאג להרגיע אותנו עד להגעתו המהירה.
יורם. '
יורם. '
קרא עוד
מדי שנה אני מזמין את הדברות מוקד ארצי לחיטוי והדברת בניין המשרדים שבבעלותי. מרוצה בכל שנה מחדש.
הקודם
הבא

שירותי החברה