איך ניתן לשמור על הבית ועל הבניין שלנו מפני מזיקים

כך תמנעו את הופעתם של מזיקים בבית ובבניין

מזיקים חודרים בקלות רבה לכל בית ונוכחותם כוללת מטרד רב והמון נזקים. כדי להיפטר מהם, כולנו יודעים שצריך לשמור על הניקיון. אך האם שטיפה של חדר המדרגות תמנע מיונים לקנן על המזגנים? האם הדברה נגד ג'וקים בביוב תעצור גם את תנועת היתושים? כדי להתגונן מפני כל סוגי המזיקים האפשריים, תצטרכו לא רק לנקות באופן קבוע, אלא להנחיל לדיירים הרגלים ומודעות בנוגע לשמירה על הסדר והניקיון בתוך ומחוץ לבניין.

אילו מזיקים עשויים להגיע לבניין?

בניין מלוכלך ומוזנח מזמין סוגי מזיקים שונים, כשהבולטים הם המכרסמים (חולדות ועכברים), מעופפים מסוגים שונים (זבובים, יתושים), תיקנים ומקקים, פשפשים, פרעושים וכמובן יונים. כל המזיקים הללו עוברים בכישרון רב דרך פתחים קטנטנים במרצפות והגג, סדקים בקירות וכמובן שעשויים להגיע פנימה גם על ידי היצמדות לבעל חיים או אנשים שנכנסים לבניין. 

למה המזיקים נמשכים דווקא לבניין שלכם?

המזיקים נשארים בעיקר במקומות חשוכים ולחים וככל שהסביבה מתאימה יותר למחייה, כך הם יראו בה כמתאימה להתפתחותם. זה יכול להיות לובי עמוס בעציצים שמושך חרקים שונים, או אולי מיקום הבניין לצד פארק גדול שממנו מגיעים חתולים ואיתם גם פרעושים רבים, אפילו טפטוף מהצנרת או מכסה ביוב פתוח שהביאו למקום אסיפת תיקנים או יתושים מסוגים שונים. את כלל המפגעים הללו, באחריותה של חברת ניהול ועד בית להסיר ולהתחיל ליצור מחדש נהלי תחזוקה וניקיון מתאימים. 

הסכנות בנוכחות מזיקים בשטחי הבניין

כל סוגי המזיקים מחפשים אחר מקומות מזון ומסתור, כך שככל שהבניין שלכם יאפשר אותם, הוא ימשוך אליו עוד ועוד מזיקים. כמובן שלכל סוג ישנם טורפים משלו, מה שמוסיף עוד חיות פוטנציאליות לחגיגה. מעבר לעובדה שמזיקים בתוך הבניין מעידים על לכלוך ובעיות אסתטיות קשות, המזיקים עצמם נושאים עמם מחלות רבות המועברות בנשיכה, עקיצה או מגע עם משטחים שונים. בהיעדר ניקיון וביצוע חיטוי והדברה לבניין, יצופו בהקדם בעיות תברואה שונות, החל ממפגעים חיצוניים על העור וכלה במחלות מעיים ודרכי הנשימה. 

טיפולים למבנה ועבודות תחזוקה

חברה לניהול ועד בית אמורה לטפל בכל חלקי המבנה באופן שישמור עליו נקי ממזיקים באופן קבוע. במסגרת פעולות האחזקה יבוצע טיפול יסודי לכל הפינות החשוכות ובליל הארגזים והחפצים במחסנים ובמפתן הדירות, טיפול יסודי לגינה כולל גיזום ענפים סמוכים, סתימת חורים וסדקים בקירות המבנה, רשתות לחלונות, התקנת תאורה נוספת וכמובן ביצוע פעולות הדברה קבועות כאשר מומלץ לבצע הדברה כללית למבנה אחת לחודש. 

הזמינו הדברה

זמינות 24/7 למקרי חירום

לקוחות ממליצים

רותי. פ
רותי. פ
קרא עוד
באמצע הקיץ, בחודשים החמים ביותר, פתאום הופיעו לנו אינספור נמלים בבית. חגיגה שלמה. כשהבנו שאי אפשר להשתלט על המצב לבד, הזעקנו מדביר שהגיע במהרה, העניק שירות מצוין ובמחיר מעולה. תודה רבה על השירות.
אורלי. ב
אורלי. ב
קרא עוד
יש לנו סטודיו קטן וחמים בקיבוץ. עורכים שם חוגים ולפעמים גם הצגות. ידענו מדי פעם מתקפת חרקים לאור העובדה שאנחנו מוקפים בצמחייה, אך נחשים? זה כבר סיפור אחר. תודה לצוות המסור שגם דאג להרגיע אותנו עד להגעתו המהירה.
יורם. '
יורם. '
קרא עוד
מדי שנה אני מזמין את הדברות מוקד ארצי לחיטוי והדברת בניין המשרדים שבבעלותי. מרוצה בכל שנה מחדש.
הקודם
הבא

שירותי החברה