הדברת מסעדות – הזמינו את המומחים

שירות הדברת מסעדות

כשזה מגיע לשירותי תברואה עבור מסעדות וכל שכן הדברתן, אין מדובר רק בנוהל שנדרש על-ידי משרד הבריאות, כי אם בהיבט עסקי לחלוטין – זו הנראות שלכם אל מול הלקוחות.

לקוח שיגלה ולו חרק אחד שמסתובב בין רגליו, וודאי לא יהיה סלחן וייתכן מאוד שיחליט הפסיק לפקוד את המסעדה.

המטרה שלנו היא לתת לכם את השקט התעשייתי הנדרש; אין כל סיבה שחרקים יסתובבו להנאתם בסביבת המסעדה. קראו למקצוענים של הדברות מוקד ארצי, והיו סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות ואמינות.

ניסיון עשיר עם הדברת מסעדות

מצד אחד הדברה של מסעדה דומה לפרויקט של הדברה בבית או במשרד. ועם זאת, מן הצד השני הרי שחשוב שנזכור שמדובר במקום שסובב סביב אוכל. הסיכויים להימצאותן של שאריות כאלו ואחרות אשר יגרמו להגעתם של חרקים שונים דוגמת נמלים או תיקנים הם גבוהים מאוד.

בעזרת אסטרטגיה נכונה ותכנון יעיל עבור מבנה המסעדה ואופי פעילותה, אנו מתאימים את עבודת ההדברה ודואגים לחיטוי מוחלט של האזור המדובר.

צוות הדברות מוקד ארצי מיומן בביצוע הדברות למסעדות, ומביא עמו ידע רב הנובע מניסיון מעשי, הקפדה על השתלמויות מקצועיות וכן שימוש בחומרי ניקוי מן המובילים בשוק.

זמינות חירום

מצאתם חרקים או מזיקים אחרים שמסתובבים בקרבת המסעדה או בתוכה? אתם מסתכנים לא רק באיבוד לקוחות, אלא גם בסיכונם וכל שכן בסגירת חירום עד לטיפול בנושא.

כאנשים המקיימים עסק לכל דבר ועניין, אנו מבינים את הדאגה שלכם, ומטרתנו היא לאפשר לכם לפעול במידיות וללא דיחוי. מרגע איתור המזיקים, צרו עמנו קשר, ואנו נדאג להגיע אליכם לצורך חיטוי והדברה מלאים של המסעדה.

הזמינות שלנו קיימת גם בשעות הקטנות של הלילה.

פעולות הדברה שגרתיות

כמובן שמוטב שלא להגיע למצב בו אנו נזדקק לשירותי חירום.

חברת מוקד הדברות ארצי שמחה להציע מוקד שירות אדיב שיתאם יחד אתכם את הגעתו של מדביר מקצועי כחלק מן התברואה השוטפת של המסעדה.

התברואה לא תכלול רק פעולת הדברה, כי אם הצבעה על נקודות תורפה ו"הרגלים" שליליים שכדאי יהיה להפסיק עמם כדי למנוע את הגעתם של חרקים ומזיקים.

חומרי הדברה ירוקים

למען בריאותכם, בריאות הלקוחות ובריאות הצוותים שלנו, מוקד הדברות ארצי עושה שימוש בחומרי הדברה ירוקים בלבד.

חומרים אלו שומרים על הסביבה, וכן אינם גורמים לרגישויות בקרב הנוכחים.

הזמינו הדברה

זמינות 24/7 למקרי חירום

לקוחות ממליצים

רותי. פ
רותי. פ
קרא עוד
באמצע הקיץ, בחודשים החמים ביותר, פתאום הופיעו לנו אינספור נמלים בבית. חגיגה שלמה. כשהבנו שאי אפשר להשתלט על המצב לבד, הזעקנו מדביר שהגיע במהרה, העניק שירות מצוין ובמחיר מעולה. תודה רבה על השירות.
אורלי. ב
אורלי. ב
קרא עוד
יש לנו סטודיו קטן וחמים בקיבוץ. עורכים שם חוגים ולפעמים גם הצגות. ידענו מדי פעם מתקפת חרקים לאור העובדה שאנחנו מוקפים בצמחייה, אך נחשים? זה כבר סיפור אחר. תודה לצוות המסור שגם דאג להרגיע אותנו עד להגעתו המהירה.
יורם. '
יורם. '
קרא עוד
מדי שנה אני מזמין את הדברות מוקד ארצי לחיטוי והדברת בניין המשרדים שבבעלותי. מרוצה בכל שנה מחדש.
הקודם
הבא

שירותי החברה