חשיבות חיטויים של מאגרי המים

למה חשוב לחטא את מאגרי המים?

הדברות מוקד ארצי שמחה להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר, ולהקפיד על כללי התברואה הנדרשים על פי חוק.

לחברתנו שירות ניקוי וחיטוי מאגרי מים במבנה, וכן שיתופי פעולה עם החברות המובילות במשק, וכל זאת כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

להלן נבקש להסביר את חשיבות חיטויים של מאגרי המים, ולפרט כיצד התהליך מתבצע הלכה למעשה.

מה הם מאגרי המים?

מאגרי המים ממוקמים במבנים מ-5 מקומות ומעלה, ומטרתם היא לאפשר את זרימתם התקינה של המים גם לקומות הגבוהות.

המאגרים יכולים להיות ממוקמים במרתף הבניין, אך מרביתם נמצאים בחלקו העליון. מדובר במאגרים שבאמצעותם מגיעים אלינו המים הזורמים בכיור, המים איתם אנחנו רוחצים את הכלים, עושים כביסה ומתרחצים.

מטבע הדברים, כמו כל מתקן קיבולת שמכיל בתוכו מים, הרי שהוא נוטה להתלכלך ולצבור זיהומים שונים. חלקם נמצאים כבר במים כבדרך טבע, אך חלקם נובעים מכניסתם של חרקים שונים או אף גוויות של יונים המגיעות בדרכים לא דרכים אל המאגרים.

לאור העובדה שמדובר במאגרים המשמשים אותנו לצריכת מים יומית, משרד הבריאות מחייב בדיקת וחיטוי מאגרי מים באופן שנתי, וזאת כחלק מכללי התברואה הנדרשים.

אי-עמידה בחוק, הרי שמשמעותה עבירה וקבלת קנס. כמו כן, אי ביצוע החיטוי יכול לסכן חיי אדם ולהוביל לזיהומם של המים לטווח הרחוק.

כיצד החיטוי מתבצע?

חיטוי המאגרים צריך להתבצע על פי הכללים וההנחיות של משרד הבריאות, וישנה סדרה של פעולות יסודיות אותן יש לבצע.

מאגר המים הוא מעין בריכה ואליה מגיעים המים מתוך המערכת העירונית. זהו למעשה הגורם המקשר בין התשתית העירונית לבין הבתים שלנו.

ניקוי המאגרים מתבצע עם ריקונם המוחלט, ולאחריו מתבצעת עבודת ניקיון יסודית. כמו כן, המים עוברים חיטוי יסודי עם חומרי חיטוי במינונים העונים על פי הדרישות של החוק.

בנוסף לכך, מתבצעת דגימה של המים לצורך איתור חריגות במדדים.

מי מוסמך בביצוע עבודות חיטוי?

ככלל, מדובר בעבודות שמתבצעות על-ידי חברות הדברה, אך לא רק.

ביצוע חיטוי למאגרי מים יכול להתבצע באמצעות על-ידי קבלני אינסטלציה, וזאת באם הם מורשים לכך ומחזיקים בתעודות מטעם משרד הבריאות.

צרו עמנו קשר

מחפשים שירותי חיטוי מאגרי מים מקצועיים?

חברת מוקד הדברות ארצי, תשמח לעמוד לשירותכם. לרשותנו אנשי צוות מקצועיים בעלי הסמכה לביצוע עבודות חיטוי, וכן קשרים ענפים בתעשייה עם גורמים מקצועיים המחזיקים בהסמכות הנדרשות, וזאת כדי לספק שירות מקיף וכלל ארצי.

הזמינו הדברה

זמינות 24/7 למקרי חירום

לקוחות ממליצים

רותי. פ
רותי. פ
קרא עוד
באמצע הקיץ, בחודשים החמים ביותר, פתאום הופיעו לנו אינספור נמלים בבית. חגיגה שלמה. כשהבנו שאי אפשר להשתלט על המצב לבד, הזעקנו מדביר שהגיע במהרה, העניק שירות מצוין ובמחיר מעולה. תודה רבה על השירות.
אורלי. ב
אורלי. ב
קרא עוד
יש לנו סטודיו קטן וחמים בקיבוץ. עורכים שם חוגים ולפעמים גם הצגות. ידענו מדי פעם מתקפת חרקים לאור העובדה שאנחנו מוקפים בצמחייה, אך נחשים? זה כבר סיפור אחר. תודה לצוות המסור שגם דאג להרגיע אותנו עד להגעתו המהירה.
יורם. '
יורם. '
קרא עוד
מדי שנה אני מזמין את הדברות מוקד ארצי לחיטוי והדברת בניין המשרדים שבבעלותי. מרוצה בכל שנה מחדש.
הקודם
הבא

שירותי החברה