כך היונה מסכנת את ביתכם

הסכנה שהימצאותן של יונים

אנחנו יודעים, אתם וודאי לא משערים שהיונים מהוות איום כה ישיר על חייכם. ובכן באמת שבמקרה הזה אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. עוד טרם חווה האדם את היונה כייצור אימתני או כחיית טרף שיש לנוס מפניה.

ועם זאת, היונים מביאות עמן סכנות אחרות המתלוות להימצאותן, ואשר אין להפחית מחשיבותן או השפעתן על בריאותכם ובריאות היקרים לכם.

מזיקים, כינים ופשפשים

הימצאותה של יונה על אדן החלון איננה מהווה סכנה. הסכנה מתחילה כאשר מדובר ביונה אשר בחרה את מקום מגוריכם כמקום מגוריה אף הוא.

כאשר היונה מקימה כן או שוכנת באזור עם מספר רב של יונים, הרי שהבית או המשרד חשופים להימצאותם של מזיקים, כינים ופשפשים על נוצותיהן.

חשוב לדעת: אין מדובר בנושא שאפשר להקל במסוכנותו. מספיק שאחד מדיירי הבית יפתח תגובה אלרגית חריפה, כדי שהוא יהיה בסכנת חיים ממשית.

כמו כן, הימצאותם של פשפשים עלולה להתברר ככאב ראש לא קטן גם עבור חברת ההדברה, וזאת כיוון שהפשפשים עושים את דרכם בקלות רבה אל תוך רהיטים שונים לרבות השטיחים, המזרנים והספות.

גם הזמנת שירותי ניקוי ספות עור או טפיחה על המזרן של המיטה במרץ, לא יועילו במקרה שכזה, ובו עלינו להדבירם עם חומרים מיוחדים ועם קיטור.

לשלשת יונים

לשלשת היונים איננה מסתכמת רק בצחנה עזה או במפגע אסתטי. לצד העובדה שהיא מכלה מתכת ועלולה להרוס מתלה כביסה, את הבגדים התלויים ואת מעקה הבטיחות שבמרפסת, היא גם נושאת עליה פטריות אשר צומחות ופורחות בחשיפה לשמש.

פרטיות אלו נישאות באוויר ומגיעות עד לדרכי הנשימה, אז הן יוצרות דלקות ורגישויות קשות. מחלות נשימתיות הן אינן משחק ילדים ובטח כאשר מדובר בפעוטות.

מה ניתן לעשות?

הזעיקו את המקצוענים של הדברות מוקד ארצי, ואנו נתכנן את האסטרטגיה הנכונה לסילוקה של היונה.

חשוב להבין: היונים אינן מתעקשות להגיע כיוון שהן יודעות שזה מטפס לנו על העצבים. מבחינתן אנחנו ממוקמים באזור שמתאים למגוריהן, וזה הקו שמנחה אותן תמיד.

בעזרת שיטות ירוקות שאינן פוגעות ביונה כלל, ניתן להרחיקן לצמיתות ולהבטיח את ביטחונם של הדיירים בבית או במשרד.

האמצעים העומדים לרשותנו

באפשרותנו לבצע מספר פעולות: להתקין רשת נגד יונים אשר תאפשר מתן מענה מקיף וללא דיחוי, להתקין דוקרנים נגד יונים ולהתקין סליל נגד יונים.

נשמח להבין במדויק את הצורך שלכם ולהתאים עבורכם את הפתרון המושלם.

הזמינו הדברה

זמינות 24/7 למקרי חירום

לקוחות ממליצים

רותי. פ
רותי. פ
קרא עוד
באמצע הקיץ, בחודשים החמים ביותר, פתאום הופיעו לנו אינספור נמלים בבית. חגיגה שלמה. כשהבנו שאי אפשר להשתלט על המצב לבד, הזעקנו מדביר שהגיע במהרה, העניק שירות מצוין ובמחיר מעולה. תודה רבה על השירות.
אורלי. ב
אורלי. ב
קרא עוד
יש לנו סטודיו קטן וחמים בקיבוץ. עורכים שם חוגים ולפעמים גם הצגות. ידענו מדי פעם מתקפת חרקים לאור העובדה שאנחנו מוקפים בצמחייה, אך נחשים? זה כבר סיפור אחר. תודה לצוות המסור שגם דאג להרגיע אותנו עד להגעתו המהירה.
יורם. '
יורם. '
קרא עוד
מדי שנה אני מזמין את הדברות מוקד ארצי לחיטוי והדברת בניין המשרדים שבבעלותי. מרוצה בכל שנה מחדש.
הקודם
הבא

שירותי החברה